mandag 13. oktober 2014

Borddekking Sartorstorsenter Bidrag: Kitchen





Interiørukene på Sartor Storsenter:
Dette bidraget er fra Kitchen;
i samarbeid med Lucky Duck.
Her er det laget et brunch-bord;
med mange små detaljer.
Se bare den lille gryten øverst....
den er ildfast, og i den kan du lage
små desserter f eks..




Flotte høstfarger også her...
i lilla, rosa, aqua og grått....








Kitchen har mange gode oljer...ta
en titt innom dem og finn DIN favoritt !







Detalj fra bordkortet...




Småkakene og muffinsene her er
egentlig såper fra Lucky Duck...




Du kan finne mer fra Kitchen
HER

Og fra Lucky Duck
HER

1 kommentar:

  1. Så lekkert da, jeg liker de fargene sammen.
    Jeg har kjøpt flere av de oljene og de kan jeg også anbefale.
    Her var det noen julegaver jeg kunne tenke meg å kjøpe også, supert at du deler Kari.

    Ha en strålende ny uke.

    SvarSlett