søndag 5. oktober 2014

Helgegleder # 80


I helgegleder denne gangen er det
tur i det fine høstværet som gjelder.
Jeg er så heldig å ha Alvøen- skogen i nærheten,
og der liker jeg å gå turer.
Denne gangen er alle bildene tatt med mobilen,
da det var lettest å ta med seg.




Det er tydelig at det er høst nå,
og jeg elsker de nydelige fargene.





Det er også nydelig lys inne i skogen




En av mine mange turstier her inne.




Jeg rusler gjerne mellom trærne,
prøver å fange øyeblikk å ta med hjem.







Blått speilbilde i vannet...










Ha en nydelig søndag!

Flere Helgegleder kan du se






2 kommentarer:

  1. Veldig lekre høstbilder fra Alvøen! ha en flott ny uke :-))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! Det er et flottt sted ;-) Ha en fin uke du også!

      Slett