mandag 1. januar 2018

Den første dagen i 2018






GODT NYTT ÅR ALLE!

Det er den første dagen i 2018,
og foran oss ligger det 365 blanke dager....
365 dager vi kan fylle med
 akkurat det vi selv velger.
Har du tenkt på det ?
Hva vil du fylle DINE dager med?

Jeg har ikke satt meg så store mål for 2018......
jeg har ikke satt meg noen nyttårsforsetter.....
men jeg vil gjerne ta tilbake litt av tiden min...
jeg vil bruke mer tid på å ikke gjøre noe....
jeg vil kjenne på pusten min......
kjenne at jeg lever.....
at jeg lever i øyeblikket.
Jeg vil ikke fylle hverdagen med stress
for at andre skal synes jeg er flink.....
eller bli rost for ting jeg utretter.

Vi har lett for å sammenligne oss med andre ,
måle oss til en standard som ofte ender
med en konklusjon på at andre er bedre enn oss.
Men husk at de også sammenligner seg med andre.

Omverdenen har skapt en illusjon om penger,
status og utseende, men du blir lurt! 
Det som er viktig er hvordan du har det med deg selv!

Prøv å se verden rundt deg gjennom hjertet.
Vis omtanke, vis medfølelse. le masse.
Vær litt snillere med deg selv; gi deg selv
en klapp på skulderen for at du prøver,
i stedet for å fokusere på perfeksjon.

For du er nok, akkurat som du er!



I am not Perfect,
I am Limited edition!




5 kommentarer:

  1. Så sant så sant . Virkelige ord vi alle kan ta med oss . Vi strever nok veldig for å nå en mal som andre lager for oss. Håper du får et fint og fredfylt nyttår. Klem Christina

    SvarSlett
  2. Takk for det Christina :-) Og hyggelig at du tittet innom ! Har ikke vært så veldig ivrig på bloggen i det siste,tiden strekker ikke til rett og slett :-) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett