torsdag 2. juni 2011

Egentrening....?




Egentrening???
Ja, med litt vilje, struktur og egen motivasjon så går det veldig fint :-)

Å trene styrke hjemme kan for mange være et slit og ork,
men har man litt utstyr som dette, kan man gjøre mye....

Nå har jeg vært veldig flink dette siste halvåret :-)
Som du ser på bildet har jeg litt utstyr; i tillegg har jeg en stang med vekter, og
mange DVDèr med forskjellig trening. 
Alt fra aerobic, zumba og piloxing ...
til styrke, pilates, yoga og Tai Chi

Nå hjelper det nok sikkert at jeg har vært instruktør i så mange år;
 trening har alltid vært en del av livet mitt ....

Når man begynner å komme i min alder, er det viktig å fortsette med styrketreningen.
Styrketrening kombinert med et sunt kosthold,strammer opp kroppen og øker forbrenningen.
Kroppen føles sterk og sunn, og du føler deg bra.
Og ikke minst: Styrketrening gir deg et sterkere skjelett og reduserer risikoen for beinskjørhet.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar