tirsdag 10. mai 2011

Min Naprapat - Laila


  

Er du en av dem som er plaget av vondt i nakke og skuldre?

Hvor mange av oss er det ikke som har kjent at skuldrene henger fast i ørene og nakken er stiv? En stressende hverdag, og gjerne mange timer foran en PC- skjerm gjør det ikke bedre....
Etter å ha prøvd diverse behandlingsmåter har ihvertfall jeg funnet noe som hjelper -   NAPRAPAT





MIN naprapat, som jeg kaller det, er Laila Grindeland.

Hun holder til i lokaler tilknyttet SATS Vestkanten, og har gjort en glimrende jobb med min nakke og mine skuldre.





Laila har bred faglig utdanning; blandt annet gjennom Naprapathøgskolen og Norges Idrettshøyskole.
I 2009 ble hun tildelt pris for beste eksamensarbeid blandt terapeutene.Foruten  å drive Din Naprapat i Bergen Vest, jobber Laila på SATS som personlig trener, sykkelinstruktør og kursholder/foreleser. Hun har spesialistkompetanse i trening av spesielle grupper, og er også vanninstruktør på Vannkanten.

Hos Laila kan du altså ikke bare bli kvitt ondtene dine, men du kan også få hjelp til å holde dem borte med trening etterpå. 

Hva er Naprapati?

 Naprapati omfatter å forebygge, utrede og behandle funksjonsforstyrrelser og smertetilstand i bevegelses- og støtteapparatet. Behandlingen skjer ved å kombinere manipulasjons- og mobiliseringsteknikker med ulike former for muskelbehandling, og følges vanligvis opp med ulike typer av treningsøvelser og ergonomisk rådgivning.Ved å benytte manuelle metoder behandler naprapaten muskler og ledd for å oppnå bedre funksjon og bevegelighet for hele kroppen.

Laila kan nåes på
laila@dinnaprapat.no
Tlf 980 40 709 

Sjekk også ut sidene til
www.dinnaprapat.no 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar