mandag 21. april 2014

Siste dag av påsken




Da er påsken over, og etter en hel uke
med ferie og fri, er det jobb igjen.
Jeg har virkelig nytt å ha litt ferie,
og med dette fantastiske været vi
har hatt de siste dagene har påsken
vært en drøm, selv for  oss i byen.
Dagene har gått med til turer,
kvelder med gode venner og god mat,
hagearbeid, husmaling,og ikke minst:
tre flotte dager sammen med lille
Pia, barnebarnet mitt :-)






Jeg elsker å ta masse bilder, og for
tiden prøver jeg meg frem med ny makrolinse...
men det er ikke lett...
for kamera er også ganske nytt...

Om noen har gode tips,
tar jeg imot med åpne armer :-)



















Det har vært utrolig deilig få gjort litt i hagen...
Plantasjen har fått noen besøk denne påsken.
I dag hadde vi også vår første middag på
terassen i år....i solen :-)









1 kommentar:

  1. Det hørtes ut som en perfekt ferie og påske Kari, og så hyggelig å få besøk av barnebarnet det kan ikke bli bedre.

    Jeg synes du tar veldig fine og spennende bilder og du får frem så fine detaljer på blomstene.
    Jeg har ikke Makro linse så har ikke gode tips å komme med, men en Makro linse står på min ønskeliste også.

    Ha en fin kveld, Maritklem.

    SvarSlett