søndag 25. august 2013

Pilates med Rocco





I dag har jeg hatt min egen Pilates- workout, 
på denne deilige stranden i Melbourne :-)
Sammen med Rocco :-)

Selvfølgelig er det på DVD; men det er fullt
mulig å drømme seg bort,
og late som om man er der :-)
Sol, sand mellom tærne, bølgeskvup....




Jeg har vært så heldig å jobbe sammen med ham
da jeg var i treningsbransjen...
og han bodde  Bergen.
Som dere skjønner er han tilbake i Australia;
men da er det herlig å få med seg en klasse
med ham når han besøker Norge :-)




Ny DVD, og treningsbånd...
Ingen problem å følge timene hans da :-)

Hjemmetrening er egentlig ganske greit 
om man har litt utstyr....
Matte, strikk, ball, kettlebells, noen vekter, en step..
Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg har
medlemskap på treningssenter...he,he
Men greit med variasjon og 
flere valgmuligheter...





Relax !





Love it!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar