torsdag 9. august 2012





Da er jeg endelig i gang!
I går meldte jeg meg inn på Sprek og Blid...
Etter å ha jobbet såååå mange år i SATS...
har jeg måttet svikte dem til fordel for en
annen treningskjede...

Når man har treningssenteret rett over gaten,
bare til å ta på seg treningstøy og gå 2 min,
ja da er valget enkelt !




I går hadde jeg min første dag der, og  startet
med en treningsveilednigstime med Mads.
Kjempefornøyd!
Han har brukt god tid, funnet ut hva jeg ønsker
med treningen, lagt opp styrkeprogram....
og fjellturer både på tredemølle og ellipsemaskin.

Og det geniale er denne nøkkelen:


Her ligger alle program lagt inn;
sjekk inn når du kommer, velg dagens økt,
du følger dette, og alt blir registrert.
Slik kan jeg også følge med utviklingen min.

PÅ dette senteret er det kun styrkeapp.
og kondisjon...men vil jeg være med på klasser
kan jeg bare dra til et annet senter i kjeden..
For meg vil det bli Straume...og har jeg ikke
hørt at Antonio har et par timer der...??
Gleder meg allerede !



Gleder meg til fortsettelsen;
og så er det jo bare opp til meg selv
hvor "flink" jeg kommer til å være....
Men motivasjonen er der...
og jeg har en beinvilje...


GOD TRENING!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar