torsdag 18. august 2011

2 brødre





Det er når barna vokser til, du skjønner at du begynner å bli voksen selv.....eller mente jeg eldre...?

Fant noen gamle bilder av mine 2 gutter da de var små....
Og det var da jeg skjønte at jeg
kanskje har blitt voksen nå...




Klar for barnebesøk...selvfølgelig måtte fargene matche....he,he...den moren...

Nå er de 26 og 29.....altså de nærmer seg 30.....
Begynner jeg å bli eldre da....?
Nei.....:-)
Man er ikke eldre enn man føler seg heter det...
Og NÅ skjønner jeg det min far en gang sa til meg:
Jeg føler meg som 25 inni meg enda; 
det er bare utenpå jeg ser eldre ut....





Rart hvordan barn kan være like,
men allikevel så forskjellige.....  


Mødre holder barnas hender en liten stund, men deres hjerter for alltid. 





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar