torsdag 10. mars 2011

Spinning..........


Nå har jeg bestemt meg for å utfordre meg selv...og forbedre kondisjonen. Ikke så lett når man hele tiden må passe balansegangen for hva kroppen tåler, men nå SKAL jeg prøve....Glem ME og trøtt kropp og svimmelhet...Nå er det bare en vei - og det er oppover formkurven !.


I dag har jeg derfor satt på spinningsykkel for første gang på over 2 år....! Pga kneet mitt kan jeg stort sett bare stå å sykle, men du verden for en følelse...:-)  20 min.....må begynne forsiktig...men det gikk jo bra...etterfulgt av 20 min på Rotexèn.....var rett og slett litt gele i beina etterpå.....Men deilig :-)

Rart i grunnen....å ha vært spinninginstruktør i så mange år...og så måtte begynne forfra på denne måten. Nå får jeg virkelig føle hvordan de har det...de som er helt ny på treningssenter, og er i dårlig form...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar