søndag 28. mars 2010

Påske......

Ser ikke dette herlig ut....? Snø så langt øyet rekker.....solen som skinner....? Sånn vil man ha det i Påsken...:-)
Nå er det bare det at jeg aldri har vært en skientusiast; jeg ble adri dradd med på fjellet for å gå på ski om vinteren. Nei , der var det kun hytta ved sjøen som talte for mine foreldre....hver helg, påske, pinse, sommer ...
Min mann ler når han hører hvor mange ganger jeg har gått på ski...:-) Kjøpte faktisk nye turski i -79; vi var en gjeng som dro til Voss for en helg, og da skulle de prøves...! He, he...men neida...det var noen og 30 kuldegrader og alt for kaldt til å gå på ski......vi endte opp med hyttekos i stedet.
Neste gang var Geilo i -96...for første gang på slalomski. Det VAR jo gøy...men det bel med den ene  gangen....
OK... jeg prøvde en gang til...Nye turski ble kjøpt i 2007 , og vi ble med noen venne til Finse i Påsken....
Tabbe igjen! Jeg KAN bare ikke gå/stå på ski....!!!! DET må jeg bare innse......

Men bildet og stemninger er jo fin ....:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar