søndag 15. september 2013

Søndag = kosedag






Søndag og ruskevær = kosedag
Dagen da man kan rusle rundt
i pysjbuksen til langt på dag...
Rydde litt her og der...
gjøre om litt i stue og på kjøkken
Redekorere litt...
Få inn noen andre farger...
Bare kose seg rett og slett .-)



Litt bilder fra stuen vår...
Det skal ikke så mye til
før man har forandret litt...






Denne vasen har jeg arvet fra min mor...
nå har den kommet frem fra skapet...






Jeg er veldig glad i risblomster,
gjerne med sterke farger....






Koselig med lys rundt peisen...
ikveld blir det masse lys i stuen...












Med orange som høstfarge...













Denne lille vasen fikk jeg
i 1981 av en venninne..
og har klart å passe på den
gjennom alle flyttinger...



Denne lille elefanten er
også arvet fra min mor...


Life
is a blessing
Live it!













Fra kjøkkenkroken min.






Ha en herlig
og avslappende
Søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar