søndag 20. februar 2011

Å finne ny frisør...


Jeg hadde ganske stort behov for å klippe meg, men frisøren jeg pleier å klippe meg hos hadde brukket hånden.
Hva i alle dager skulle jeg gjøre nå?

Å finne seg ny frisør er ikke alltid så lett...skrekk og gru !
Ble anbefalt flere frisører via FB, og valget falt på Spectrum Hårsenter.
5 min spasertur hjemmefra og ikke minst; kjempeenkelt å kunne bestille time Online! Suverent!

Frisøren var Tone Merethe, og det var ikke farlig å gå til ny frisør da nei!
Jeg ble tatt godt vare på; hun tok seg god tid til å finne ut hva jeg ville med håret mitt; og hårvasken var en nytelse i selv selv :-) Kunne gjerne satt der litt til med hodebunnsmassasje jeg :-)

Besøket hos frisøren ble en opplevelse over all forventning: god service og ikke minst; en god klipp:-)

Ser nok ut at dette blir min frisør i fremtiden :-)



http://www.spectrum-haarsenter.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar