mandag 16. juni 2014

Målet nådd!!








Da jeg vokste opp på Landås,
var jeg stadig vekk å se på fjellene rundt...
Opp Skaret ...
opp til toppen av Ulriken...
over Vidden...
eller "bare" over Ulriken og ned igjen...
Nå var det mange år siden sist...
og målet var å komme seg
opp den samme ruten igjen...
Søndag bestemte jeg med...
opp med deg !




Og så herlig !
Å stå på toppen..
sliten og svett...
og nyte utsikten over byen...




Turistene tar gjerne Ulriksbanen opp...
mens byens travere sliter
seg opp steinknausene...











Vakker utsikt mot
"de tre vann"










Her har jeg Zoomet inn
hvor jeg vokste opp...
Kan se huset og gatene
jeg har gått mine sko i...






BRANN Stadion...
enhver bergenser er patriot...
uansett hvor godt/dårlig de gjør det...




For meg er Bergen
verdens beste ny!!


2 kommentarer:

  1. Flotte bilder.
    Er bestandig ekstra herlig å se utover når man har slitt seg opp slik du har
    Ønsker deg en flott uke
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Flotte bilder fra Bergen! Jeg har også kravlet meg opp på Ulriken da vi besøkte Bergen for et par år siden, flott utsikt over en kjempefin by! :-)

    SvarSlett