torsdag 2. januar 2014

Årets første trening




Da er årets første trening gjennomført !
Selv om det ble trening hjemme,
var det utrolig deilig å få beveget seg litt :-)
Desember har vært så travel på jobb, at
det har blitt lite tid dette.
Selv om jeg går, og løfter hele dagen,
blir det ikke det samme...




Når man har jobbet i treningsbransjen i mange år,
er det ikke vanskelig å motivere seg...:-)
har diverse utstyr som kan brukes,
så både kondisjon og styrkeprogram er fullført.




Så da blir vel dette et av mine nyttårsforsett...
Å få til mer jevnlig trening enn i 2013 :-)




Før var jeg vant til å trene nestten hver dag..
da blir det litt kribling i kroppen når 
man ikke får tid til å trene så mye..




Og ingenting er vel bedre enn
en god dusj etterpå !
Fikk dette til jul, og måtte jo prøves...
Tror noen visste at jeg liker
Body Shop`s produkter...



2 kommentarer:

  1. Så bra at du er i gang, og så bra at jeg fant deg. Jeg er i gang,men tro meg, etter flere år stillesitting så er det tungt å komme seg rundt en liten løpetur… jeg stikker innom igjen :)

    Ha det godt i 2014

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig! Ja trening må til, men ikke noe løping på meg desverre....etter mange års trening er knærne ødelagt, så må ty til andre treningsfromer.:-) Ha en fin kveld!

      Slett