torsdag 26. desember 2013

Julefeiring




En intens jobbing frem mot jul 
gjorde at det ble liten tid til blogging...
Julen nytes, og brukes til 
avslapping, treff med venner og familie....
og lite tid brukes på nettet...
egentlig ganske deilig av og til.....
siden mye tid tilbringes der til vanlig...




Jeg får aldri tid til å pynte så mye
hjemme hos oss selv...
bare selge til andre,
gi tips til pynt og borddekking...
Men fikk da tid til å skifte til rødt...
pynte et lite juletre...
og lage et koselig frokostbord
til resten av gjengen...
før jeg måtte løpe på jobb..




Julaften feiret vi hos min eldste bror,
og hans familie...
vi ble hele 14 stk...
og så mange har jeg aldri vært vant
med å være på denne dagen...
Desto mer koselig...
Her er bordet min svigerinne
hadde pyntet til oss 
Skikkelig koselig ble det :-)









Ønsker alle en fortsatt fin julefeiring!!

Her har vi stormer som kommer 
på rekke rad....
og gjør det nærmest umulig å gå utom døren...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar