torsdag 16. mai 2013

Blomsterplanting.....på en 16.mai..





I dag har jeg brukt kvelden til å
plante i hagen.
Alltid kjekt å få dette gjort til 17.mai





I år har jeg tenkt å satse på 
en del stauder.
Disse som kommer igjen neste år...
Da kan jeg se når det begynner å spire og gro...




Lavendel....
Håper jeg tåler lukten av den...
Allergisk som jeg er....




Jeg er så lei av nabokattene som 
gjør fra seg i bedene mine !!!
Denne planten skal visstnok holde
dem borte....
Time will show...




Har satset på litt planter som skal
legge seg som et teppe i bedet.....
Blir spennende å se om de gjør det...
Denne skal bli det gule blomster på...



Kommer jo ikke utenom å ha litt
andre bomster i potter også da...




Og rosebuskene mine spirer og gror...










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar