tirsdag 12. juli 2011

Når det regner....



Lise: her er "do-kostene" som du kalte de bakerste blomstene...:-)

Hva kan man ta seg til når det er ferie...det regner...
og man er halvsjuk....?

Vel, jeg hadde vel egentlig tenkt å vaske kjøkkenet.....
men kom bare til begynnelsen...
det var mye kjekkere å bytte om på blomster og dekor
rundt om...
skal ikke så store endringer til før det blir "nytt"....:-)




Noen nye blomsterpotter i kjøkkenvinduet, andre lys etc..
Ny utsikt...:-)




Denne lille karen fikk jeg av en venninne da 
jeg var ganske ung, og den har siden fulgt meg..
Syns han er litt søt.....




Og til min overraskelse hadde blomsterbutikken
tatt inn denne flotte blomsten allerede mandag...
Service....når man spør etter den lørdag ettermiddag :-)

Synes den er utrolig flott, enkel men samtidig
spesiell og stilig...

Ha en fin formiddag i regnet!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar